frequently asked questions
WHAT ARE THE DELIVERY RATES ?
The calculation of delivery costs depends on the products and the quantity you choose.
Frais d’envoi FRANCE METROPOLITAINE : 20€
Frais d’envoi EN EUROPE : 25€
Frais d’envoi express INTERNATIONAL : 55€
Frais d’envoi dans le reste DU MONDE : 35€
These basic prices include packaging, handling, insurance and postage.
HOW DO I TRACK MY ORDER ?
When you confirm your order online, a confirmation email is sent to you. Please check that the information is correct. If you made a mistake, you have 24 hours to make a change by email to contact@beile.fr
When your order has been delivered to our carrier you will receive a second email to inform you.
WHAT IS THE SHIPPING TIME FOR MY ORDER ?
The payment of your order allows its validation. When your order is validated, a period of 1 to 3 working days is required before it is shipped. You will be notified by email when your order has been delivered to our carrier.
Therefore, 3 working days are required for a shipment in Metropolitan France and 3 to 8 days for a shipment in the rest of the world*.
*Timelines may vary.
JE SUIS DECU DE MA COMMANDE. QUE FAIRE ?
D’abord, je serais triste que votre commande ne vous satisfasse pas, mais cela peut arriver. Vous disposez d’un délais de 7 jours à réception de votre commande pour demander un retour. Envoyez votre demande par mail à contact@beile.fr en décrivant votre demande.
Une réponse vous sera donnée par mail dans les plus brefs délais pour vous indiquer la procédure à suivre et l’adresse où envoyer votre commande.
Notez que le retour sera accepté si l’article est dans un état identique à son départ. Les frais de retour seront à notre charge.
MY PACKAGE HAS ARRIVED DAMAGED OR NOT DELIVERED. WHAT TO DO ?
Si votre colis est endommagé à la réception, écrivez un mail à contact@beile.fr avec des photos du colis reçu pour justifier la réception. Si vous n’avez pas reçu votre commande dans les 5 jours ouvrés après réception du mail d’expédition, contactez contact@beile.fr pour effectuer une recherche de ce dernier. Dans le cas où votre colis aurait été perdu, beile.fr s’engage à vous rembourser.